Regulamin świadczenie usług drogą elektroniczną

§ 1 [Informacje ogólne]

  • Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.immuniv.pl (dalej: Platforma).
  • Korzystając z Platformy użytkownik akceptuje zasady Regulaminu, którego aktualna wersja znajduje się pod adresem www.immuniv.pl oraz polityki prywatności, która stanowi integralną część niniejszego Regulaminu pod adresem www.immuniv.pl.
  • Właścicielem Platformy jest spółka IMMUNIV spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi przy ul. Gruszowej 1, 91-363 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS:0000839221, posiadająca NIP: 9472002040 oraz REGON: 385963378 (dalej: „Dostawca”).
  • Podmiotem świadczącym usługę jest Dostawca w ramach zarejestrowanego podmiotu leczniczego (dalej: Wykonawca).
  • Użytkownikiem w rozumieniu Regulaminu jest każda osoba, odwiedzająca lub korzystająca z usług Platformy przez przeglądarkę internetową
  • Pacjentem jest każda osoba, która korzysta bezpośrednio z Usług określonych poniżej (dalej:„Pacjent”).
  • Przedmiotem działalności Dostawcy jest udostępnianie Użytkownikowi oferty oraz umożliwienie mu dokonania zakupu oraz rezerwacji świadczenia medycznego oferowanego przez Wykonawcę (dalej: „Usługa”).
  • W rozumieniu Regulaminu przez Usługę należy rozumieć:
    1) przeprowadzenie konsultacji medycznej, kwalifikującej do podania wlewów dożylnych;
    2) podanie wlewów dożylnych;
    3) przeprowadzenie innych procedur medycznych.
  • Sposób wykonania Usługi: usługa polega na podaniu wlewu dożylnego przez wykwalifikowany personel medyczny.
  • Warunkiem korzystania z Platformy, w tym składania zamówień jest zapoznanie się z treścią Regulaminu, akceptacja jego treści oraz wypełnienie Oświadczenia opisanego poniżej. Akceptacja przez Użytkownika postanowień Regulaminu jest równoznaczna ze złożeniem przez Użytkownika oświadczenia, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem, zrozumiał jego treść oraz w pełni akceptuje jego postanowienia.
  • Wykonanie Usługi wymaga akceptacji regulaminów obowiązujących u Wykonawcy. Regulaminy te są dostępne w siedzibie Wykonawcy lub na jego stronie internetowej.

§ 2 [Wymagania techniczne]

  • Platforma wymaga odpowiednio skonfigurowanego komputera podłączonego do sieci Internet. Korzystanie z wybranych funkcjonalności platformy możliwe jest również przy użyciu kompatybilnych tabletów i smartfonów.
  • Do prawidłowego korzystania ze wszystkich funkcjonalności serwisu, oprogramowanie i sprzęt Użytkownika muszą spełniać określone wymagania techniczne:
    1) sprzęt Użytkownika powinien być odpowiednio skonfigurowany oraz podłączony do sieci Internet,
    2) Użytkownik powinien posiadać zainstalowaną aktualną wersję przynajmniej jednej z wymienionych przeglądarek internetowych: Opera, Chrome, Safari lub Firefox.

§ 3 [Zawarcie umowy i realizacja]

  • Zamówienia można składać 24 godziny na dobę̨.
  • W celu złożenia zamówienia Użytkownik powinien wykonać co najmniej następujące czynności:
    1) dodanie do koszyka Usługi;
    2) wybór terminu (dzień oraz godzina) i lokalizacji;
    3) uzupełnienie danych Pacjenta, niezbędnych w celu realizacji Usługi:
         1. imię i nazwisko Pacjenta;
         2. numer PESEL;
         3. adres zamieszkania;
         4. dane kontaktowe Pacjenta: numer telefonu, adres e-mail;
         5. w przypadku kiedy Użytkownik nie jest jednocześnie Pacjentem:
              a. imię i nazwisko Użytkownika;
              b. adres e-mail i numeru telefonu Użytkownika;
    4) uzupełnienie przez Pacjenta oświadczenia o braku przeciwskazań do wykonania Usługi opisanej w § 1 ust. 8 pkt. 2 Regulaminu (dalej: „Oświadczenie”);
    5) wybór rodzaju płatności;
    6) złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku: „Zamawiam i płacę”;
    7) opłacenie usługi.
  • Opcjonalnie w momencie podejmowana działań opisanych w poprzednim ustępie w pkt. 3, Użytkownik może podać dane rozliczeniowe, tj.:
    1) imię i nazwisko lub nazwę firmy;
    2) adres rozliczeniowy;
    3) NIP.
  • Opcjonalnie w momencie podejmowana działań opisanych w ustępie 2 w pkt. 3, Użytkownik może zaznaczyć opcję wystawienia faktury przez Dostawcę oraz wprowadzić dane potrzebne do jej wystawienia.
  • Wysokość opłat za Usługi podana jest w ramach Platformy. Ceny Usług podane na stronie uwzględniają podatek VAT w wysokości wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego.
  • Dostępną formą płatności, jest płatność on-line za pośrednictwem współpracującego dostawcy płatności on-line.
  • W przypadku formy płatności on-line, płatność może zostać dokonana bezpośrednio po złożeniu zamówienia za pośrednictwem jednej z metod. Realizacja płatności następuje w tym wypadku zazwyczaj w ciągu kilku minut od jej rozpoczęcia.
  • Informacje dotyczące wszystkich dostępnych form płatności dostępne są na stronie współpracującego dostawcy płatności pod adresem: https://tpay.com/dla-biznesu/metody- platnosci.
  • Dokonanie płatności jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Użytkownikiem, a Dostawcą umowy w formie elektronicznej i zapewnienie w ramach Wykonawcy świadczenia wybranej Usługi (lub Usług) zgodnie z opisem Usługi na Platformie oraz postanowieniami Regulaminu.
  • Po skutecznym dokonaniu płatności przez Użytkownika, potwierdzenie dokonania płatności będzie widoczne na Platformie w „Podsumowaniu transakcji” oraz wysłane na e-mail Użytkownika podany podczas dokonywania zamówienia.
  • Potwierdzenie dokonania płatności zawiera:
    1) dane Pacjenta i Użytkownika;
    2) nazwę oraz ilość zakupionych Usług;
    3) cenę jednostkową oraz cenę całkowitą zakupionych Usług;
    4) lokalizację oraz termin wykonania Usługi.
  • Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2018 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących Dostawca zwolniony jest z obowiązku wystawiania faktur za dokonane zakupy na Platformie. Potwierdzeniem transakcji jest potwierdzenie dokonania płatności, opisane w powyższym punkcie, wysłane na konto e-mail Użytkownika.
  • Powyższy zapis nie obowiązuje jednak, w przypadku dokonania przez Użytkownika czynności opisanej w §3 ust.3 Regulaminu. Faktura za dokonane zamówienie zostanie dostarczona na adres e-mail Użytkownika podany w zamówieniu.
  • W przypadku Usługi opisanej w §1 ust. 8 pkt. 2 Regulaminu warunkiem koniecznym jej zrealizowania, jest uprzednie przeprowadzenie kwalifikacji medycznej Pacjenta (dalej:„Kwalifikacja”).
  • Przez Kwalifikację Pacjenta należy rozumieć samodzielnie wypełnienie przez Pacjenta Ankiety medycznej (dalej: „Ankieta”) oraz przeprowadzenie konsultacji medycznej przez wykwalifikowany personel medyczny (dalej: „Konsultacja”).
  • Ankietę Pacjent zobowiązany jest wypełnić zgodnie z prawdą. Link do Ankiety zostanie wysłany na adres e-mail Pacjenta podany w złożonym zamówieniu. Pacjent po kliknięciu w podany link, wypełnia formularz Ankiety online oraz wysyła go poprzez kliknięcie potwierdzenia na końcu Ankiety minimum 1 (słownie: jeden) dzień przez zaplanowanym terminem wykonania Usługi.
  • Wypełnienie Ankiety jest obowiązkowe.
  • Konsultacja może mieć charakter uproszczony lub rozszerzony.
  • Uproszczoną Konsultacją będzie standardowa konsultacja medyczna, przeprowadzona w oparciu o złożone przez Pacjenta Oświadczenie, w którym Pacjent zaznaczył brak przeciwskazań do wykonania Usługi opisanej w §1 ust. 8 pkt 2 Regulaminu, oraz w oparciu o wypełnioną samodzielnie przez Pacjenta Ankietę. Koszt uproszczonej Konsultacji stanowi składową ceny zakupu zamówionych Usług.
  • Rozszerzoną Konsultacją będzie pogłębiona konsultacja medyczna, przeprowadzona w sytuacji złożenia przez Pacjenta Oświadczenia, w którym zaznaczył on istnienie przeciwskazań do wykonania Usługi opisanej w §1 ust. 8 pkt 2 Regulaminu oraz w przypadku wskazania w Ankiecie występowania u Pacjenta dodatkowych obciążeń zdrowotnych, wzmagających pogłębionej analizy dokumentacji zdrowotnej Pacjenta. Koszt rozszerzonej Konsultacji jest dodatkowo płatny.
  • W przypadku konieczności przeprowadzenia rozszerzonej Konsultacji, Pacjent zobowiązany jest dostarczyć wskazaną przez personel medyczny dokumentację medyczną.
  • Konsultacja przeprowadzana jest w formie teleporady.
  • Niewypełnienie Ankiety lub odmowa udziału w Konsultacji skutkować będą nieskuteczną Kwalifikacją Pacjenta oraz rozwiązaniem umowy. Zwrot kwoty płatności zostanie wykonany zgodnie z zapisami Regulaminu.
  • Lekarz potwierdza brak przeciwskazań do wykonania Usługi opisanej w §1 ust. 8 pkt 2 Regulaminu przed jej wykonaniem.
  • Lekarz uprawniony jest do kontaktu z Pacjentem poprzez numer telefonu podany w zamówieniu, w celu dokonania weryfikacji informacji podanych przez Pacjenta w Ankiecie. W przypadku stwierdzenia przesłanek, które wymagają pogłębionego wywiadu i analizy stanu Pacjenta, lekarz może podjąć decyzję o skierowaniu pacjenta na rozszerzoną Konsultację w formie teleporady lub wizyty bezpośredniej. Konsultacja rozszerzona jest dodatkowo płatna. Odmowa uczestniczenia w takiej Konsultacji skutkować będzie nieskuteczną Kwalifikacją Pacjenta oraz rozwiązaniem umowy. Zwrot kwoty płatności zostanie wykonany zgodnie z zapisami Regulaminu.
  • Podczas realizacji zamówionej Usługi lub bezpośrednio po jej zrealizowaniu Pacjent ma możliwość zdecydować się na zrealizowanie dodatkowej Usługi określonej w §1 ust. 8 pkt. 2 Regulaminu. Warunkiem realizacji takiej dodatkowej Usługi jest istnienie braku przeciwwskazań oraz dostępnych stanowisk. O realizacji dodatkowej Usługi podczas realizowanej Usługi decyduje personel medyczny odpowiedzialny za wykonanie zamówionej Usługi.
  • W przypadku braku przeciwwskazań do podania dodatkowej Usługi i dostępnego stanowiska, Pacjent dokonuje zakupu dodatkowej Usługi wyłącznie poprzez Platformę.
  • Użytkownikowi przysługuje prawo do jednokrotnej zmiany terminu realizacji Usługi określonej w zamówieniu.
  • Zmiana terminu wizyty jest tożsama z odstąpieniem od umowy i dokonaniem ponownego zakupu Usługi poprzez Platformę Dostawcy.
  • Realizacja zamówionej Usługi, w tym: weryfikacja stanu Pacjenta, podanie kroplówki, oznaczenie podanych produktów w dokumentacji Pacjenta co do zasady dokonywana będzie przez pielęgniarkę lub ratownika medycznego.

§ 4 [Reklamacje]

  • Reklamacja składana przez Użytkownika serwisu w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usług powinna zawierać:
    1) imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby składającej reklamację,
    2) e-mail Pacjenta, którego dotyczy reklamacja,
    3) przedmiot reklamacji z uwzględnieniem okoliczności uzasadniających roszczenie,
    4) podpis osoby składającej reklamację oraz datę.
  • Reklamacja powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną lub tradycyjną na adres korespondencyjny Dostawcy podany na stronie www.immuniv.pl.
  • Odpowiedź zostanie udzielona w formie, w jakiej Dostawca otrzymał zgłoszenie, na adres podany w zgłoszeniu.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia.
  • W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień, termin na ustosunkowanie się do zgłoszenia ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania wyjaśnień przez Użytkownika.

§ 5 [Prawo do odstąpienia od Umowy]

  • Użytkownik lub Pacjent mają możliwość dokonania anulowania zamówienia za pomocą naciśnięcia przycisku „Anuluj” widocznego w otrzymanym od Dostawcy mailu lub wiadomości sms z potwierdzeniem wizyty. Anulowanie terminu wizyty jest tożsame z odstąpieniem od umowy.
  • W przypadku odstąpienia od umowy, Dostawca zobowiązany jest do zwrotu środków zakupu, a w przypadku wystawienia faktury na zakup, także jej korekty.
  • Użytkownik otrzyma zwrot środków na rachunek, z którego zamówienie zostało opłacone, a potwierdzenie anulowania zamówienia i korektę faktury na adres e-mail podany w zamówieniu.
  • Brak stawienia się Pacjenta w podanym w zamówieniu terminie w lokalizacji realizacji Usługi jest tożsamy z odstąpieniem od umowy przez Użytkownika.
  • Zwrot kosztów zamówienia zostanie zwrócony na konto Użytkownika w terminie 14 dni.

§ 6 [Prawo do odstąpienia od umowy w przypadku Konsumenta]

  • Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie tylko do umów zawieranych z Konsumentami.
  • Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Użytkownikowi będącemu Konsumentem w terminie 14 dni od zawarcia Umowy przysługuje prawo do odstąpienia od tej umowy bez podania przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu dostępnym pod adresem www.immuniv.pl lub w innej pisemnej formie.
  • Konsumentowi zgodnie z art. 38 pkt. 13 ustawy, o której mowa w ust. 1, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  • Zwrot kosztów zamówienia zostanie zwrócony na konto Użytkownika w terminie 14 dni.

***
Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 123 z dn. 13 grudnia 2018 r.) oraz innych ustaw i jest udostępniany Użytkownikom nieodpłatnie w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie za pośrednictwem Platformy.